Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Sep 2024 18:03:21 +0300

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/03469 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, Läike tee 40// 44, Harju 
maakond, Rae vald, Peetri alevik, Läike tee 40, Harju maakond, Rae vald, 
Peetri alevik, Läike tee 40, Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, Läike 
tee 40, Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, Läike tee 40, Harju maakond, 
Rae vald, Peetri alevik, Läike tee 40, Harju maakond, Rae vald, Peetri 
alevik, Läike tee 40, Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, Läike tee 40, 
Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, Läike tee 40 (Sõiduautode müügi- ja 
teeninduskeskus, Parkimishoone, Püloon, Piirdeaed, Gaasitrass, 
Päikeseelektrijaam, Elektriautode laadimistaristu, Tuletõrje veevõtukoht, 
Püloon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 42 lg 7 punkt 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27104373>  (menetlus nr: 
423519), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (INGA KURGPÕLD) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister